Get Danse I Måneskin Tekst PNG

Get Danse I Måneskin Tekst PNG. / de drømme, der tændte dig før. Danse i måneskin jeg husker så kejtet du var men under dit pjat var du klar vi glemte hele tiden, tiden men jeg har husket den siden de blomster din mund kunne sige ku' fylde et helt gartneri jeg vidste, du ku' li' mig, sig mig om du vil danse med mig danse i måneskin lige så tæt kind mod kind vi lukker natten ind danse i måneskin

Danse i måneskin - Trine Dyrholm
Danse i måneskin - Trine Dyrholm from midifiles.dk
De drømme, der tændte dig før skal ud før de visner og dør. Grafen viser antal afspilninger i dr's radiokanaler pr. Sangen er udsendt på et album med samme navn.

Trine dyrholm danse i måneskin lyrics:

D a en flamme, der aldrig blev tændt hm fm# en rose, der aldig blev sendt g em et pigehjerte banker, banker a hvad hjælper det mig d a dine tanker d a de drømme, der tændte dig før hm fm# skal ud før de visner og dør g så sig, hvis du vil have mig em tag mig a d så vil jeg danse med dig (omk) g a d danse i måneskin lige så tæt g a d kind mod kind g fm# hm vi lukker natten ind g a d. D a en flamme, der aldrig blev tændt hm fm# en rose, der aldig blev sendt g em et pigehjerte banker, banker a hvad hjælper det mig d a dine tanker d a de drømme, der tændte dig før hm fm# skal ud før de visner og dør g så sig, hvis du vil have mig em tag mig a d så vil jeg danse med dig (omk) g a d danse i måneskin lige så tæt g a d kind mod kind g fm# hm vi lukker natten ind g a d. / de drømme, der tændte dig før. Spillet i p5 natradio, 09.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url